BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 20, 2010

Selamat Pagi......

Pagi ini...Sang Suri tak dapat gi jogging... Dah tiga hari turut2 sang suri gi jogging kat Bukit Serindit.Naik bukit turun bukit...kejap jalan kejap lari. Huh......penat tul termengah-mengah. Tapi seronok....bila baju dah dibasahi dek peluh. Sejak sebelum raya pose lagi tak buat.....bila dah mula sekali nak seterusnya tak nak berenti.Citer pasal joging ni kan.....kalau tak buat memang rugi. Ikut malas....ikut ngantuk mata memang nak tido je... Tido pagi pun tak elok....nabi kita tak benarkan....tak tau lagi ke....? Sang Suri memang seronok kalau dapat kuar peluh.Kat rumah bukan tak kuar peluh.....,masak pun kuar peluh,sapu lantai pun kuar peluh gak...Tapi tak sama dengan peluh yang kuar bila kita wat jogging.Me.....mang lain....Sang Suri tak suka tunggu orang yang tak suka nak buat apa yang kita suka... Yang nak sihat kita......siapa lagi kalau bukan kita, yang nak jaga kesihatan kita kan.......Jadi.....Sang Suri pegilah jogging ,biarpun sorang diri...Tapi hati Sang Suri happy........

Jom.......temankan Sang Suri gi jogging lagi..pada besok pagi,insyaallah.......

0 ulasan: