BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 26, 2010

Selamat sore...assalamualaikum,

Alhamdulillah....jumpa lagi ngan sang suri. Lama tak menconteng di sini...Tak ada kesempatan nak 
berceloteh...Bukanlah sibuk sangat pun...tapi tahlah...mungkin belum dapat menghadap
ruangan ni dengan sepenuhnya.....

Apapun.....insyaallah....,akan bersambung pada masa dan kesempatan yang lain.
Semoga pengunjung dan tetamu sang suri tidak merasa jemu untuk berkunjung lagi...Menyambung 
silaturahim melalui halaman seperti ini kan........

Dan kepada sesiapa dah follow sang suri,terima kasih yang tidak terhingga.....Maklumlah..sang suri pun
masih baru dalam halaman seperti ini...,masih banyak kena belajar....

Kepada anak perempuan sang suri yang banyak.....sangat membantu sang suri dalam memperelokan
ruangan ini...terima kasih....banyak2lah anakndaku Idawaida./bicarasangratu.blogspot.

Anaknda memang banyak membantu bonda mu ini....Dialah guru sangsuri buat blog ini,hehe.....
Moga anaknda sentiasa sukses....

~~Amin~~

Ramdar-6.25 pm.

0 ulasan: